lördag 8 augusti 2009

MADONNA


I helgen skall jag & Peter till Göteborg, Ullevi och Madonna med min syster & hennes man. Det ska bli jätteskoj. Det är ca 20 år sedan vi var på en riktigt stor konsert tillsammans och då också i Göteborg men artisten var Michael Jackson.

Butiken är öppen som vanligt i helgen Lörd & Sön 12.00 - 16.00 då min mor håller öppet.
Det är också sista helgen vår loppis "Vintagevinden är öppen. 
Nästa helg är det jubileum & utställning. Mer inf. kommer längre fram.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Maria

8 kommentarer:

Ingunn sa...

Ha en kjempefin konsert!!

Jeg var der i Oslo, og du kan glede deg.

Ingunn

Millas hem sa...

Ha en riktig härlig kväll!
Hon får nog hela Göteborg att röra på sig! Älskar att dansa till hennes musik!

Kram Camilla

JohanA sa...

Kolla in Madonna på scen på Ullevi http://www.nyhetsverket.se/readNews.html?id=2408#

Anitha sa...

Hoppas ni fick en trevlig weekend. Jag kan rapportera att mor höll ställningarna på ett alldeles utmärkt sätt. Jag är såå nöjd med mina inköp!

Hemmet Är Min Borg sa...

hoppas din helg har vart trevlig
kramis Jeanette

Solsjö - Under en vind sa...

hOPPAS ATT NI FICK EN TOPPENHELG! kRAM!

Galleri Hönshuset sa...

Halloj, vad konserten bra?

Vi var också till Göteborg fast inte för o se henne utan för o gå på Liseberg och för o hämta hem en båt. Det var så mycket folk överallt och vi höll inte på o få hotellrum pga artistens närvaro =) Men det löste sig...optimist som man är "det löser sig, vi är ju i Göteborg, inte behöver vi boka, jag fixar det där sen" säger jag till mannen =))))

ha det gott. Kram Pirre

Moa mitt i vitt sa...

Halloj,hemma från Göteborg och Madonna.Visst var det väl toppen??
Det lever man på länge.
Kram från Moa mitt i vitt.