torsdag 6 augusti 2009

Mera kläder..


Väst 669 kr & liten handmålad sjal från Karin Wallen 900 kr.
Lång tunika med volang 1440 kr
Smycke från "U its you" 1890 kr
Lång Tunika 959 kr

Detalj på tunika
Kort tunika/blus 869 kr
Kort väst 669 kr

Fler har önskat bättre bilder på kläderna med priser.
Här visar jag tunikorna och västen i färgen "Kitt" men det finns också i potatis & svart.
Sjalen finns även i en större modell för 1990 kr som är tillfälligt slut men kommer åter i slutet av augusti.
Fler bilder på tunikor i färgen potatis kommer i morgon.

Trevlig kväll!
Maria

3 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte klær! Skikkelig forseggjorte og med mange fine detaljer :)

Hilsen Margrethe

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vilka underbara kläder!!
Supersnygga att bryta av o ha till jeans eller leggings med låga boots!! Vill Haaa!!

Kram Jeanette

Mollyflickan sa...

Hej,

Brukar följa din vackra blogg med spännning. Jag tänkte höra om det hade varit ok om jag lånat bilden på den vackra braning tunikan med volang eftersom jag tänkte skriva ett inlägg om denna på min blogg: http://mollyflickan.blogspot.com/

Tänkte oxå länka till din blogg om det hade varit ok för din del?

Tack på förhand för ditt snabba svar!

Bästa hälsningar,
Mollyflickan