onsdag 26 augusti 2009

Äppeltider




Nu börjar det dala äpplen i trädgården, det har redan blivit många äppelkakor & pajer.
Förra sommaren fick jag en underbar bok av en vän som jag har haft sån stor glädje av.
En vacker bok fylld med fantastiska recept på allt från drycker till matbröd med äpplen i. Den kan jag varmt rekommendera.

I morgon bär det av till Stockholm igen för höstens stora inredningsmässa - Formex
Det ska bli så roligt. Hoppas finna  många fina skatter till butiken.

Om jag inte skulle hinna med ett inlägg till helgen vill jag påminna om att det är nu sista helgen (denna helg) som min mor ställer ut sin konst på Loftet för denna sommar...så mycket vackert!!!

Trevlig kväll!
Maria

6 kommentarer:

Tessan sa...

Hej! Ha det så roligt imorgon på Formex, skatter kommer du säkert att hitta.Du har ju öga för allt det vackra det har jag ju sett i din butik.

må så gott/tessan

Brunkullan sa...

Den boken verkar jättefin! Äpplen som är så gott:)

Ha det så bra på Formex!
Susanne

Tulipa sa...

Vackert inlägg!
Njuter!

Tillbringar lördagen på Formex och hoppas på samma resultat som du!

Trevlig helg!/ Mariette

Unknown sa...

God tur til Formtex vi er akkurat ferdig med gave og interiørmesse her i Oslo.
Lykke til.
Klem...Ellen

Bitte sa...

Den där äppelboken verkar inte dum! :-)

Ha en trevlig helg på Formex!

Kram
Beatrice

Tina sa...

Jag var där i fredags och letade precis som du efter nya saker. Hittade några och måste nu gå igenom min budget för att se vad jag kan ta in...