lördag 21 mars 2009

Gårdagens utflykt


Foto: Lånat från Årstidens hemsida


I går åkte vi till Stockholm och besökte några butiker.
Vårt mål var Nacka byggnadsvård för att finna 2 smala gamla fönster.
Det fanns en del fönster men inte några som föll oss i smaken beträffande modell & mått.
Jag hittade istället en gammal fin knoppbräda till vårt sovrum.

Vi besökte flera trevliga butiker bla. Nordiska Hem i Danderyd, flera antikaffärer & en favoritbutik Årstiden. Bilden är lånad från deras hemsida. www.arstidenstockholm.se

I helgen har vi butiken öppen som vanligt lördag & söndag kl 12.00-16.00

Hjärtligt välkomna!
Maria

5 kommentarer:

Skatan sa...

Godmorgon!

Det låter som en härlig sväng...

Trevlig helg önskar jag dig :)

/Anna

Tankar tar tid sa...

Vilken härlig utflykt. Maken och jag skulle till Nacka Byggnadsvård strax före jul när vi var i Stockholm en helg men tyvärr blev jag sjuk och vi var tvugna att åka hem. Men det blir nog en tripp dit under våren/sommaren.

Och Årstiden ... underbar butik ... kan gå där hur länge som helst och bara insupa allt det fina.

Ha en fin helg
Christina

Tulipa sa...

Låter som en härlig tur!

Ha en fin helg!

Bygatan sa...

Hej Maria!

Tack för ditt svar. Ska försöka ta mig dit för att kanske hitta en passande dörr. Letar i annonser hela tiden men det verkar ont om dem.

Årstiden är ju ett slags måste när man är i Stockholm, har besökt den butiken sen den öppnade. Då såldes det mest torkade blommmor och fina arrangemang, så tänk vad teman växlar...

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Lena

Anneli sa...

Hej, Maria!
Inte helt lätt att hitta det man söker, när man har en bild i huvudet om hur det ska bli...jag har behov at 2 dörrar, men tror nog att det kan ta ytterligare ett par år innan jag hittar de rätta;)

Årstiden är verkigen en gammal favorit - gillade deras gamla stil bättre men det finns alltid inspiration att hämta...

Ha en skön söndag!!